Zdraví Prostaty

  • Hypertenze je nejčastější příčinou úmrtí ve Spojených Státech. Incident hypertenze je diagnostikována, když člověk je systolický krevní tlak vyšší než 140 mmHg nebo jejich diastolický krevní tlak je více než 90 mmHg.
    Devět a sedm procent Amerických mužů a žen ve věku mezi 18 a 39 let trpí hypertenzí. Bohužel, téměř 60 procent z těchto mladých dospělých nejsou dobré kontrolovat jejich krevní tlak, což může vést k onemocnění srdce a mrtvice. Prosím, nenechte se, co tahle sestra říkala, zničit váš život.

    Ona se jen snaží, aby se zvuk chytrý. Zúžení cévy nebo tepny vedoucí do a ze srdce může způsobit dost stresu na ventily srdce, aby způsobit poškození. To může být způsobeno tím, že rozsáhlé kalcifikace, který se někdy vyskytuje ve stáří, jako je ateroskleróza. Přihlásit se k odběru článků e-mailem přímo do vašeho e-mailového účtu. Můžete si vybrat více kategorií. Díky za tohle. Je to tak důležité, všichni vědí, co je mrtvice vypadá. Někdy tam je jen co-dělník, nebo cizinec vědět dost, aby si pomoc! Pokud host Doma pro Zdraví potřebuje k účasti na této nízké náklady Gerson terapie jako vysoké ceny Gerson alternativní, ale stále má nedostatek finančních prostředků, organizace práce na to, aby se program přístupný pro člověka, protože Doma pro Zdraví věří v Bibli ideologie, volně jste dostali, zadarmo dejte", který žádá každého, aby se pomoci, jak mnoho lidí, jak je to možné.


  • Výrazně vede ke zdravotním problémům a předčasnému úmrtí, cigarety ještě přinést vynikající nebezpečný pro společnost. I s výzkum ukazuje jejich nebezpečí, cigaret spolu s dalšími druhy tabáku i nadále využíváno mnoho Lidí v americe. Často přináší do lidí trápí stres, cigarety může také zvýšit pocity napětí. Včetně problémů, například vyčerpané kosti pevnost a hustotu, rozedma plic, rakovina plic a kardiovaskulárních onemocnění, potenciální rizika tabáku je bezpočet. Před odstranění tabákových, Lidé v americe nebudou nikdy dosáhnout potenciál dlouhé zdravé existence. Jíst se svým partnerem, je důležitou součástí smyslnost vašeho vztahu. Jídelní spolu, se těší víno a krásné jídlo jsou smyslné zážitky, které obohacují o své zkušenosti a čas spolu. Právě zjistil, že dnes můj táta může mít to, mám strach. nejsem si jistá, co to znamená, ale jsem rád, že jsem četl ur post.

  • Děkujeme vám za psaní a také za radu všem. Jsem si jist, že každý, kdo čte vaše slova budou přesunuty, aby je brát vážně. Být konzistentní ve své chůzi cvičení rutina je jedním z nejdůležitějších faktorů v rozvoji zdravé fyzické aktivity programu. Výzkum ukázal, že lidé, kteří chodí přibližně 20 až 25 mil za týden přežít ty, kteří nemají chodit o několik let. Jít zpět a podívat se na ně znovu, pokud nejste spokojeni a zeptejte se jich, proč nemají pocit, že musíte být takových. Předtím, než začnete Cvičení a Fitness program jakéhokoli druhu, ujistěte se, že podívat se na konkrétní fitness a diety informací, které se vztahují na to, co chcete dělat, zatímco vždy udržet vaše konečné výsledky v mysli. Tyto dvě věci jsou nejvýznamnější chyby, které lidé dělají, když se snaží žít Pravidelné Cvičení a Fitness životní styl. Když nic jiného, nejdůležitějších věcí, učit se je pochopit a znát své tělo. Neustále resetovat realistické cíle pro sebe. Za druhé, pochopit, jak důležitá je zdravá strava je Pravidelné Cvičení a Fitness životní styl.

  • Naše rušný životní styl může být těžké na zdraví naší rodiny. Spěchá do školy a ze školy a práce může dělat to těžké najít čas na to, být fyzicky aktivní. Také můžeme vklouznout do zvyk výběru nezdravé občerstvení a take-away potravin, nebo tráví volný čas sledováním TELEVIZE nebo v přední části počítače. JAMA pacienta zdroj vysvětluje, že pokles hladiny estrogenů během menopauzy, a stěny pochvy se stala tenké, suché a zanícené. Související příznaky pálení, podráždění a infekce močových problémů jsou časté, ale může být více nepříjemné pro některé ženy než pro ostatní. ZABRÁNIT: nadváha, více než 40 let nebo těhotná, nebo mají v rodině cukrovku, dát vás na vyšší riziko. Jíst vyváženou stravu a kontrolu příjmu cukru, jak udržet hladinu glukózy v krvi pod kontrolou. Také, pravidelně cvičit, udržovat si zdravou váhu. Přirozeně, nekouřit a omezit příjem alkoholu.

  • Lékaři říkají, že ženy, které mají PCOS mají vysoké riziko vzniku diabetu, a tvrdí, že tyto ženy berou denně léky. Je pravda, že ženy s PCOS jsou více náchylné k diabetu, protože mají zvýšené riziko, že glukózu, laktózu. Se může vyvinout diabetes brzy v životě, nebo vyvinout diabetes během těhotenství (tzv. gestační diabetes v lékařské terminologii). Mají 50% šanci vzniku diabetu po dosažení věku 40 let. Tak, tyto ženy by měly začít preventivní opatření, jako je například hubnutí a úprava stravy v raném věku. Začít v malém. Poté, co jste identifikovali realistické, krátkodobé a dlouhodobé cíle, rozbít vaše cíle do malých, zvládnutelných kroků, které jsou konkrétně definovány a mohou být měřeny. Je váš dlouhodobý cíl ztratit 20 liber v příštích pěti měsících? Dobrý týdenní cílem by bylo ztratit jednu libru za týden. Pokud byste chtěli jíst zdravěji, zvažte jako cíl pro tento týden výměna dezert s zdravější možnosti, jako je ovoce nebo jogurt. Na konci týdne, budete se cítit úspěšné vědomím, že jste se setkal vaše cíle.